Будь ласка оберніть ваш екран

+380 (93) 148 12 02 Де подивитись?
0
меню
де подивитись? Детальніше

Гарантія

Меблі AMERS – це якісні вироби з відповідних матеріалів та комплектуючих. Ми їх виробляємо, а отже знаємо про це краще, ніж будь-хто інший. Саме тому ми спокійно надаємо гарантію на будь-які вироби з іменем AMERS.

Законодавство України має певні вимоги щодо гарантійних зобов’язань виробників перед покупцями. Крім того, серед виробників існують певні норми щодо таких гарантій, які не порушують державних вимог.

Працюючи у даному середовищі, ми надаємо гарантію на умовах, які є звичними та прийнятними для всіх: для нас, як для виробника, для продавців, покупців та контролюючих органів. Саме такий підхід дозволяє нам виконувати свої гарантійні зобов’язання у найбільш звичній та зрозумілій для споживачів формі.

guarantee iamge

Умови гарантії

Існує кілька найважливіших моментів, які стосуються гарантії на меблі AMERS та про які потрібно пам’ятати покупцям:

  • Виробник зобов’язується усувати проблеми, пов’язані з експлуатацією меблів AMERS, якщо вони спричинені виробничим браком або низькою якістю матеріалів чи комплектуючих;
  • Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки при отриманні товару. Те саме стосується невідповідності замовлення чи його некомплектності;
  • Гарантійний період починається від дати отримання товару покупцем;
  • Гарантійний талон – основний документ, який підтверджує ваше право на гарантійне обслуговування та ремонт. Важливо зберігати гарантійний талон протягом гарантійного періоду, щоб при потребі можна було пред’явити його продавцю чи виробнику;
  • Стандартний термін гарантійного обслуговування чи ремонту становить 15 днів після доставки товару виробнику. Гарантійний ремонт може включати заміну несправних чи дефектних частин та деталей;
  • Після виконання такого ремонту гарантія не продовжується та рахується від дати придбання, а не від дати повернення товару з ремонту. Можливе продовження терміну дії гарантії на період перебування товару у ремонті чи на обслуговуванні;
  • При настанні гарантійного випадку можна звертатись у сервісну службу (номери телефонів вказані у гарантійному талоні), до продавця чи виробника товару;
  • Гарантія не розповсюджується на матеріали, які зношуються при нормальних умовах експлуатації, наприклад, на оббивку диванів та м’яких крісел.

Умови для відмови у гарантійному обслуговуванні чи ремонті

Існують випадки, коли виробник має законне право відмовити у гарантійному ремонті. Ці випадки чітко регламентуються законодавством та є загальноприйнятими для всіх учасників ринку. До таких випадків належать:

  • Закінчення гарантійного періоду – у такому випадку всі дії з ремонту та обслуговування товару оплачує покупець, тобто власник товару;
  • Відсутність гарантійного талону або наявність у талоні відміток, які не стосуються цього конкретного виробника;
  • При наявності явних механічних пошкоджень або інших ознак, які можуть свідчити про неправильну експлуатацію виробу, яка, в свою чергу, могла стати причиною гарантійного випадку. З правилами експлуатації можна ознайомитись у паспорті виробу;
  • У випадку потрапляння всередину виробу сторонніх предметів чи істот, які могли спричинити руйнування чи псування виробу, у обслуговуванні чи ремонті також може бути відмовлено;
  • При виявленні ознак самостійного ремонту, спроб самостійного ремонту чи після внесення змін у конструкцію;
  • Виробник не буде ремонтувати виріб у випадку його використання не за призначенням – у виробничих цілях, бізнесі і т.д.

Повернення

Законодавство чітко прописує умови повернення товару покупцем:

  • Повернути товар можна протягом 14 днів після його придбання. Ви можете повернути вироби, придбані як у наших меблевих магазинах, так і в інтернет-магазині. В такому випадку буде відшкодована повна вартість товару за винятком витрат на його доставку.
  • Меблі, виготовлені за індивідуальним замовленням покупця, поверненню не підлягають

Повернути товар можна протягом

14

днів після його придбання

* Ми в AMERS прагнемо виробляти якісні меблі, які не потрібно ремонтувати чи обслуговувати по гарантії, і, тим більше, які не захочеться повертати ні протягом 14 днів, ні через рік після придбання.

0 / 5